Rbiatrn Merhaba arkadaşlar bebeğim henüz 10 haftalık cinsiyetinden anlayanlar vardı forumda sizce nedir?
Rbiatrn Ebruycll bende nedense erkek bekliyorum rüyamda bir çok kez gördüm erkek olduğuna dair annelerin içine doğar derler bakalım hayırlısı, teşekkür ederim ☺️