3MelekAnnesi3 Kızlar cinsiyet ögrendiniz mi ben Ankaradayım ama gittigim hastane oglumda söylememişti pazartesi randevum var ögrenir miyim sizce
3MelekAnnesi3 umutunannesii inşallah inşallah canım benim aslında cok önemli degil sonuna kadar bile beklerim ama cuma günü oglumun 1 yas dogum günü o gün Bi de balon patlatmak istiyorum hatıra kalsın diye 😊