azrin [silindi] evet gerçekten dayanılacak gibi değil insanın canı çok çekiyor ama dayanman gereekk bebişe bir zarar gelmesin
Nazlcnnn68 Benim kinin cinsiyet erkek hayatta tatlı yemezdim ben baklavayı ağzıma vurmazdim hep çok aci eksi şeyleri yerdim simdi yediğim tatlıların haddi hesabı yok 😏
[silindi] [silindi] yok kimse benim kadar tatlı yiyemez galiba normal yemekten çok tatlı yiyorum rüyamds bile tatlı yiyordum ki normalde hiç sevmem kızım olacak inşallah 😊
[silindi] Nazlcnnn68 14+1 bugün doktorm 12de kiza benziyor demişti ben de ekşi tuzlu cok yiyorum😊ama tatlidan da vazgecebilmis değilim 😂