ZeynepNur1 ben şuan bio oil kullanıyorum ama 11+6 henüz göbeğim öyle çok büyük degil anca ilerleyen zamanda fayda sağladı mi anlarız ama çevremde yakın zamanda doğum yapan ve yapmak üzere olan 2 arkadaşım var biri deli gibi her gün düzenli kullandı doğum yaptı 1 ay önce ve gayet çatlağı var diğer daha yakın olduğum arkadaşım suan son2 haftası kaldı doğuma o öyle ne zaman aklına gelirse kullandı bir gram çatlağı yok diğer arkadaş son ayında baya çatlamışti bunun için doktor şey dedi bana genetik yapı cilt türün etkiler nemlendirmek önemli ama nemlendiriyosun diye çatlama olmaz diye düşünme dedi