Gulsah0 ecembugra53 kullanıyorum canım çok yürüyememiyorum karnım aşağıda kasıklarım çok ağrıyor yürürken
Gulsah0 biron77 öyle yaparım canım sağol ayaklarımla ellerimde şişlik yok sadece yüzüm ve burnum şişti