Merhaba 12 haftalık hamileyim ultrasonda bakarken doktorum rahimdeki kan akışının normal değerin üzerinde olduğunu söyledi ve ecopirin yazdı şimdiden önlem almamız için ileri hamilelik döneminde sıkıntı oluşabileceğini ama bunun sadece ihtimal olduğunu söyledi maalesef ailede de yüksek tansiyon var. Aynı durumu yaşayan var mı?