cmllmc Kızlar selamlar, 39 haftalık hamileyim. Suyum azaldığı için sezeryan ile bebiş alıncakmış. Bu nedenden dolayı sezeryan olan veya olacak olan var mıdır?
Mom72626 cmllmc Ben 19 ay önce acil sezeryana alındım 38 haftalıkken suyum bitmiş bebeğin susuz kaldığı için yoğun bakım alabiliriz diye söylemişlerdi ancak 3 kg 100 gram bir kızım oldu hiçbir sorun yaşanmadı direk ikimizde odaya alındık içini ferah tut canım sağlıcakla kucağına almayı Allah nasip etsin hiçbir sorun yaşanmıyor
ecembugra53 cmllmc canım benim bebeğimin de suyu azalmıştı hiç korkma beraber odaya alındık eve geldik bişeu olmuyor sen pozitif ol