Ben de 37+2 yim belim çok ağrıyor vajinama ağrı giriyor regl ağrıları oluyor hatta bugün yine regl ağrım geldi ayaklarım çok üşüdü bendeki regl belirtileri böyle olur çünkü 39. Haftaya verdi doktorum doğumu 1 nisan yani ben öyle şstedim nasipse bu ağrılar sancılar erken doğum belirtisi mi sizce