Pinaryuce35 o yüzden kilo postlarına kızıyorum doktor iyi demiş ama burda bebeğimin kilosu nasıl yazıyosunuz sonra yorumlar da bebeklerin kiloları sizlerden daha yüksek oluyo boşuna evham yapıp endişeleniyosunuz. Dün mü bi post açılmıştı bebeği geriden diye anne yemiş yemiş kndi kilo almış oysaki bebeğin gelişimi de iyiymiş doktor kendisi kilo alımını durdurması gerektiğini söylemiş ve ne yapmam lazım diye post açmış.
Kendinize yazık ediyosunz her bebek kendine özeldr kimisi zayıf olur kimisi kilolu yeterki hepsi sağlıklı olsun, sağ salim kucağımıza alalım 🌸