Sinem12345 bebek daha bebek değil bir hücre topağı😍 hiç korkmayın bir çok kadın ilk 3 ay doğru düzgün beslenemiyor. Bebek her şekil besleniyor içiniz rahat olsun. Önemli olan sonraki 3 aylık dönem. Ordada bulantılar falan bitiyor zaten. Her şey düzelecek merak etmeyin❤️ Kendi sağlığınız için biraz yemeye çalışın ama. Benim bulantım yoktu ama iştahım tamamen kapanmıştı. Elim ayağım tutmuyordu yiyemediğim için. Karbonhdrat tüketmeye çalışın, ekmek makarna vs. Ben onları yemeye başlayınca gücüm gelmeye başlamıştı.