Selam kizlar esim denizci sefere ciktiginda bir aylik hamileydim simdi 2.5 ay sonra doguracam esim gemiden inemiyor anca hazirandan sonra gelebilecek yani ne hamileligimi gordu nede dogumda olucak . Dunden beri agliyorum depresyona girdim ayni durumda olan var mi ?