Kızlar merhaba nasılsınız.. 23 Martta günüm doluyor ama bugün kontrole gittim ne açılmam ne yumuşamam varmış.. Normal dogum istediğim için dr salı günü yatış yapalım suni işe başlatalım dedi bende yumuşama açılma yoksa ve sıkıysa zorlanmak istemiyorum dedim.. O gün tekrar çatına bakarız duruma göre karar veririz dedi.. Tecrübeli anneler sizce hangisi daha iyi.. suni korktugum kadar kötü bişey mi? Birde nst de 20 dk kaldım sadece 1 tane kasılmam cıktı 50 de o da