Drykrc Bebeğim 2 buçuk aylık oldu sarılık değeri hala 7 düşmüyor bi türlü yüzü de daha çok sarı bu durumu yaşayan var mı tecrübesi olan gerçekten çok endişeleniyorum lütfen bi yorum yapın 🙏🏻
bereninannesi1 Drykrc ben de yeni doğum yaptım 5günlük bebegim sarılık değeri yüksekti mavi ışık aldık 8saat 13e düştü eve geldik ama bebegim sürekli uyuyor normal mi sarılıktan diyorlar sizde de böylemiydi
Miniktosbaa Drykrc bol bol emzirin sarı renkte kıyafeti varsa giydirin yüzüne sarı yazma varsa örtün tez vakitte geçer inşallah sarılığın çaresi bunlar
Gul_52 Drykrc benim oğlum prematüre doğdu ve sarılığı 3 ay falan geçmedi eğer emziriyorsanız her iki saatte bir emzirin özellikle gece saat 12 ve 3 te tok olsun demişti hemşireler gece saat kurdum iki saatte bir emzirince düzeldi önemli olan sık sık anne sütü verilmesi
Drykrc Lady-pnkk bende mi onu denesem acaba bizim çok uzun zaman geçti hala düşmüyor sizin değeri kaç
Lady-pnkk Drykrc uzamis demediler yenidoğan sariligi dediler emzirmemi soylediler bol.bol15 gunluk bebegim gecmedi hala ben endiseleniyorum iskut cayi icecegim aldirip
Drykrc Lady-pnkk bende çok endişeleniyorum canım inşallah sizin uzamış değildir gerçekten o kadar zaman geçti üzülüyorum artık geçmedi bi türlü
Lady-pnkk Drykrc insallah canim sende dene o cayi bence gercekten uzamis 2 bucuk ay icinde gecmesi lazimdi coktan günde 2 fincan icersin bi zarari olmaz bebege vermiceksin kendin iceceksin sütünden alır o
Drykrc bereninannesi1 çok normal canım benim bebeğimde ilk bi ay belki sürekli uyudu sen zorla uyandır emzir
Drykrc Gul_52 çok teşekkür ederim canım demek ki o kadar uzayabiliyor sizin değer kaçtı iki aylık falan
bereninannesi1 Drykrc uyanmıyor bi türlü baygın yatıyor hep 😕 öyle çok aglamıyorda emzirmeye çalışıyorum uyuyor bir iki tutup uyuyor
Gul_52 Drykrc o zaman 9 larda falandı biz buay sonu 18 aylık olucaz inşallah ve kardeş bekliyoruz 34haftalığız
Drykrc bereninannesi1 aynen sürekli uyur ama zamanla o düzeliyor yani bi 20 günlük falan olsun o toparlar ama inşallah uzamaz bari sizin bizim hala düşmüyor değer
bereninannesi1 Drykrc inşallah sizinde bir an önce geçer hiç uzun sürdüğünü duymamıştım yaa nasıl bir şeymiş bu ☹️
Drykrc bereninannesi1 gerçekten bende hiç çevremde duymadım o yüzden daha çok endişeleniyorum ne zaman düzelir bekliyorum hergün