Defneprensesannesi Senseye genetik heralde bilmyorum bacagımı senede 1 kere alırım kda tüy gibi belli bile olamaz agdaya gelmeyenler bile oluyor hataa ben kücüktüm yani 14 yaşında fln tabi cahildik o zamanlar kuzemim dalga gecmişti koltuk altında kıl olmayan kızmı var vs diye bende sag tarafımı jilete vurdum 😂 ondan beridir bi koltuk altımda 20 tne fln kıl var birinde 2 3 tane
Papatyaberen Eşime ağdayı öğrettim o yapıyor sağolsun 1 ay rahat ediyorum bu dönemde kuaföre gitmek istemiyorum jilette hiç kullanmadım o yüzden ağdaya devam
Merveex Papatyaberen ay ne güzel Benim eşim bi kere jilletle denedi ama korktu almaya kesilir fln diye ben aldım kalanını yine 🤦♀️
mineu8 Papatyaberen bir kere ben de denemistim gostermeyi de koltuk altimdan bile cekememisti bir daha da elletmedim valla 😂
Papatyaberen Merveex bence ağdayı göster hem kesme sorunu yok ben bacaklarımı kollarımı bile aldırıyorum eşime bu dönemde
mineu8 Merveex en iyisi yine agda valla ben normalde ayda bir ya da duruma göre 2 ayda bir gidiyordum gecenlerde 28.hafta oldugumda gittim iyi ki de gitmisim akintim cok deyince doktor birden ebeye gonderiverdi alttan test yapilcak diye tam zamaninda gitmişim dedim valla bir sonrakine de artik 38 gibi gider doguma giderim nasipse ☺
Ays0 Çok fazla kıl sorunum yok benim genital ve koltuk altı harici hiç bir yerimi almiyorum neredeyse arada sırada alt bacağımı alırım. Hep jilet kullandım hala devam ediyorum ama göbeğim çıktığı için rahat alamıyorum artık eşim yardimci oluyor
cemreninannesi67 Bende lazere gitmiştim 3 yıl önce kıllarım yoktu hamilelikten dolayı çıkmaya başladı az oda epilasyon aletiyle alıyorum onlarıda
EvreM5 Ben lazere gidiyordum yarıda kaldı. Şimdi hamilelikten dolayı zararlı diye gidemiyorum da bu süreçte lazerin etkisini bozmamak için neyyle temizlemek gerekiyor bir bilginiz var mı cevaplar mısınız lütfen?