Nesli-12 Svda9000 her ay mı hiç öyle bişey duymadım bizde de var kanama olduğunda direk kan uyuşmazlığı için iğneyi yapıyolar ayrıyettende 28. Haftada yapıyolar sonra doğumdan sonra 72 saat içinde bebeğin kan grubuna göre yapıyorlarmış
Nesligdc Svda9000 hayır kanaman vs. yoksa 28. haftada vurulcaksın. Bir de doğumdan sonraki 72 saat içinde
metehaninannesiii Svda9000 bende var esimle beraber ama öyle bir şey yaptirmiyoruz yani doktorum 28.haftanda igne yapacaz dedi o kadar
Nesli-12 Svda9000 28. Haftada tekrar yapılıyor benimde kanamam oldu 10. Haftada 28. Haftaya gelince tekrar vuruldum