Minigim20 Yasemin0058 bizim de çatı muayenesinden sonra belli olacak inşallah şuan normal e uygun duruyor dedi ama hayırlısı artık canım bebiş de dönmüş şükür doğum pozisyonuna
Poyraz_basak Son 35 gün yazıyor burda bakalım erken gelmezse tabi 35 haftaya girdim bugün baş asagj duruyor normal doğum olucak nasipse 2. Bebişim ilkide oğlan normal doğum buda kız hepimiz sağ saglim kavusalim ins yavrularımıza 🙏🙏
Nisanurunannesi3850 Son 29 🌸18 nisan görünüyor ama o kadar beklermi beklemezmi bilmiyorum zorlanmaya basladim iyice hareketlerim kisitlandi ödemler basladi sag salim bi dogsalardi insallah 🤗
Poyraz_basak Nisanurunannesi3850 ayy o ödemi hiç sorma ya ne guzel yoktu başladı bacaklarım damızlık inek gibi oldu parmağımı bastırıyorum beyazliyor odemlemis 😅
eeygnn123 Nisanurunannesi3850 benimde son 29🌸 daha iki hafta var Çatı muayeneme ama ara ara adet olacakmış gibi sancı oluyor karnımda ve sağ tarafımda batma var hareketlerim çok kısıtlandı özellikle yatarken ve kalkarken erken doğurmaktan korkuyorum☺️☺️
Selinaymurattt Yasemin0058 inanırım bende de oluyor çok dayanamadığım felan Allah yardımcımız olsun inşallah