Yasemin0058 16 gün kaldı benimde kasıklarımda ağrı ve karnımda sertleşme oluyor yatarken kalkarken çok zorlanıyorum artık 😬 normal doğumu bekliyorduk ama hipertansiyon hastasıyım ve 2 haftadır tansiyonum çok kötü gidiyor pazartesi kontrol var sezeryana dönebilir doktorum o yüzden kaç gün var be nasıl olacak tam olarak bilmiyorum 🤷🏻♀️ İnşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza 🙏🏼🙏🏼