Tugbek Ben manuel aldım , doğumdan sonra ihtiyaç olursa elektrikli alırım . Chicco marka tercih ettim. Elektrikli alırsam lansinoh alırım. Manuel de de lansinoh düşünüyordum ama e bebek calışanı manuel olanlar da çok fark yok dedi bende ucuz olanı aldim