FasulyeK Arkadaşlar uygulamanın verdiği tarihe göre doğum yapan varmı aramızda? Öncesinde sonrasında yapanlar varsa yazsın🙏
Pnr_cgt FasulyeK benim uygulamada salı günü son ama doktorum pazartesi alck bebisi son üç haftaya kadar iki hafta önden gidiyordu birden kendi haftasını yakaladı..
tgcehnm FasulyeK bazen tam tarih veriyor bazen de bikaç gün ileri veya geri tarihi söyleyebiliyor ama büyük tarih oynamaları olmaz
Livanur_65 FasulyeK benim doğru çıktı 40 haftası da dogdu ama hesap a göre 2 ekim di ben 3 ekimde dogurdum