minik_kalbim ben de çok faydasını gördüm ama gaz için değil kabızlık için kullandık biz duphalac şurup da kullandım ama işe yaramadı biogaia gerçekten iyi bir probiyotik bağırsak florasını düzenliyor gaz damlaları gibi degil içten düzenliyor gececi cozum değil . Biz 1 şişeyi düzenli kullandık çok şükür 7-8 günde bir kaka yapan oğlum artık 2 günde bir yapıyor. Düşün yani ne kadar kötüyken baya gelişme kat etti. Ve kalıcı oldu bu gelişme