BrcHmt dedigim gibi ben memnun kalmadım devlet de devam ettiğim perinatologum ondan 10 kat fazla ilgileniyor her ultrasonda. Hastane de bence yetersiz. Erken dogum riskim oldugundan bebegim kuveze girerse nolcak demiştim sevk edicez demişti cnkü orda 3 kuvez varmış ve sarılık vs için basit şeyler için. İzmir’de girmedigim hastane doktor kalmadı ama gebeliğim riskli olmasaydı bu kdr farklı doktor deneyimleyemeyecegim için onur beyde kalırdım. Dogumu falan da uygun cnkü