Princessmom Kendi düşmesi için bişeler yapan varmı sağlıklı olurmu çevremdeki herkes kendi düşse daha iyi maydanoz suyu iç dene diyorlar 😞
Alsem Princessmom valla annem karşımda sordum böyle durumda napilir diye hastaneye gitsin yoksa zehirlenir dedi eskiden de kırmızı soğanı 4e bolerdik kabuklu bı şekilde onu kaynatir suyunu içerdik kiminde etkili oluyormuş diye soyledi
Alyaesmaa Princessmom hastanede düşük yapman için serum takıyolar çok sancılı olmuyo hemen dusuruyosun zaten kanamayla bence evde yapma
Htckrdmn Princessmom ben 9 haftalık hamileydim düşürmek için bişi yapmadılar boş gebelik kanama falanda olmadığı için direkt kürtaja aldılar , kendi kafana göre bişi yapma 10. Haftadan sonra ztn senide zehirlemeye baslyor hersryi doktor kontrolünde yap derim
tgcehnm Princessmom kendiliğinden düşüyor bir zaman sonra ama şiddetli ağrı ve kanama oluyor bilgin olsun canım
Princessmom tgcehnm 7+4 deym bugün ne lekelenme ne bse yok. Doktor dğşecek olsa lekelenme olurdu dyordu kürtaj dedi
Htckrdmn Princessmom oyzden hiç riske atma bizler doktor değiliz en iyisi bir sağlık kuruluşunda kontrol altında olman düşük olacaksa bile orda müdahale ile olsun geçmiş olsun canm Allah bir daha yasatmasin
Htckrdmn Tuba_19 Boş gebelikte gebelik kesesi var büyüyor ama bebek yok bebeği besleyen yolk kesesi yok hiç gözükmüyor bunlar sadece gebelik kesesi gözüküyor ve alınması gerekiyor
Zezeeeyyldrm Princessmom hic bu aciyi cekme allah korusun kendiliginden dusse parca kalsa tekrar kurtaj olmak zorunda kalabilirsin git guvendigin doktorda kurtajini ol benimde ilk gebeligim bos gebelikti ben kurtajim anesteji almadan oldum canli canli hem duygusal hem fiziksel olarak cok yiprandim ama bugunlerde geciyor cok sukur hamileyim yine