Kızlar merhaba. 30 haftalık olucaz inşallah bugün. Karnımın önüne değilde soluma sağıma vurduğu zaman hafif acıtan ama tatlı tatlı da bi his veren bişey hissediyorum beni baya etkiliyo bu durum sağım solum daha ince derim olduğu için mi böyle yoğun garip bi his hissediyorum. Hani bi yerimiz uyuşur da çözülürken tatlı bi şey hissederiz ara ara da hafif acır ya öyle bişi nasıl tarif edeceğimi de bilemedim.🙈 var mı benim gibi olan niye böyle bişey yaşıyorum ki acaba