karanim24 34+5 olduk. Artik dedigin gibi agrilar fazlalasti yatmak kalkmak zor oldu bi an önce gecsin de evladima kavusiym istyrm. Bende sezaryen olcam nisan 19 20si gibi. Benim de sag bacakta agri var yürürken bsey saplaniyo gibi onun disinda hersey cok güzel gidiyodu 2 haftadir bu agri var zor yürüyorm yatamyrm😔