belisslinaa
Umudumbitmedi
Ays0 kızlar inanın bilmiyorum 🤷♀️ normalde Pazartesi randevu dün bu saatlerde olunca tıp fakültesi çalışan arkadaşım rica ettim o arada muayene ettirdi hatta Alttan baktı hiç istemedim ama göremem vs dedi alttan muayene oldum kanama alanı yok bazen rahimden gelebilir dedi … ağır iş yapma ağır kaldırma işte 3 litre su iç yarım saat yürüyüş dedi 10 gün sonra kendi Dr git dedi bende öylr söyleyince randevu iptal ettim .. cuma günü ne erteledim … kese ve bebeğin oluşacağı alan var dedi birde .,,