Barlisko Kızlar 35+5 haftaligim idrarda protein cıktı ama eser yaziyo sanirim baya düşük ama var ne.gibi.bi zararı olur bana neden oluyo bu idrarda protein
Aslanannesiayse Barlisko gebelik zehirlenmesi olabilir Allah korusun ben daha önce yaşadım ve erken doğum yaptım bunda tansiyonum yükselince bakıldı benimde eser miktarda çıktığı için sıkıntı yok elhamdulillah
Barlisko Aslanannesiayse bendede eser yaziyo ama zaman gectikce ilerliyormu tansiyonum düşük yükselmiyo
Aslanannesiayse Barlisko yediklerinize dikkat edin benim son 2 ayım kaldı inşallah ve tuzsuz besleniyorum