aymira_27 Evet kızlar bende dogurdum sonunda evet başlayayım anlatmaya 36 catı muanesi oldum dokturum kilosu biraz fazla artık dogması lazım dedi. Ve biraz zorladı alttan baktında ama bana fazla gelmedi kilosu 3.600dü ve neyse dedim 3 gün sonra tekrar cagırdı gttm yine alttan baktı ve eve geldim kanamam oldu cok az dokturum normal olması dedi. Artık 37+1 olmuştum sabah baktım kanamam cogalmiştı ve parca düştü kanlı neyse bekledim cünkü agrım yoktu belki geçer dedim gecmedi her lavaboya girdimde gelmeye devam etti. Dokturuma msj attım gel bakalım dedi. 18.00da gittim ebe baktı acılman yok sancıda cok az eve gidin sancı cogalırsa gelin dedi. Eve geldim saat 20.30 sancım başladı az az sıklaşsın gideyim dedim 5 dakikaya düştü artık dayanamıyorum dedim eşime saat 22.20 çıktık evden ebe baktı şok acıklık 6.7 olmuş hemen dokturu arim gelsin ozamana kadar suyumu patlattı dedim artık dayanamıyorum alın doguma ve tekrar baktı 9 olmuş hemen dogumhaneye cıktık ve dokturum geldi ıkın dedi bende düzgün bişekilde ıkındım ve Bi baktım minik kuşum kayım gtti icimden. Ten tene temas ettik dünyalar benim oldu dikişim yoktu cok şükür. Ve ogluşum kilolu degildi 3 kilo 400 gram 50 cm dogdu sorularınız olursa cevaplarım Allahım hepinize böyle kolay dogumlar nasip etsin şuan 7 günlügüz ama bebegim cok aglıyor gazı varmış karnı cok şiş önere biliceniz bişeyler varmı👣🤦♀️🤷
Tugba111 aymira_27 YouTube da Ayşe önerin gaz ile ilgili videoları bi bakın isterseniz belki işinize yarar
Efee2021 aymira_27 gaz için kiraz çekirdekli kemerler falan var bebekler için aldım ama doğurmadığım için henüz kullanmadım ama baya bi anne tavsiyesinde görmüştüm bi bakın isterseniz
Betuldoksan aymira_27 rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin inşallah pandemiden dolayı senin yanında biri kaldımı ve doğumdan sonra iki ailende geldimi bebeği görmeye doğumhane önünde bekledilermi pandemiden dolayı sadece bir kişi olabirmis her anda yanında diye duydum o yüzden sordum
Mymother aymira_27 ben gaz için sab simlex kullandım ve çok şükür çocuğum bir daha gaz sıkıntısı yaşamadı deneyin belki faydası olur
N_A_Z_L_I_M Efee2021 Arkadaşım kullanıyor kesinlikle tavsiye ederim benim ve oğlumun kurtarıcısı oldu bu kemer dedi bende almayı düşünüyorum inşallah
Betuldoksan aymira_27 benim san atvsiyem kiraz yastığını fırında ısıtıp karnına koyun ve bebeği kundak yapın özellikle geceleri çok iyi etki veriyor hatta sabah yastığı aldiginda hala sıcacık olacani farkedeceksin sonra papatya çayı varya onu sallama çay çeşitlerinden 5 6 tanesini küçük tenceye su koy o papatya çaylarını içine at kaynat sonra bebeği yıkayacağım zaman kuvetinin içine dok o suyu başka bir soğuk su ile bebeğin banyo suyuna göre ayarla bebeği o suyun içince yatır beklet çok rahatlıyor bebek ben kendi kızıma kafasının altına yastık koyduk kafası sadece sudan dışarı kaldı vücudu suyun içinde kaldı hemde anne karninda gibu hissediyor bebek suyun içinde hemde o papatya çay suyu herşeyine iyi geliyor benin kızım o suyun içinde uyuduğunu bilirim 😂 ben çok şeyler yaptım kızıma en etkili fayda bu iki tarifi gördüğüm için sizede tarif ettim inşallah sizde faydasını görürsünüz
T-aksoy Geçmiş olsun sağlıkla büyütün inşallah Nasıl doğru ıkındınız ? göğüs nefesiylemi karın nefesiyle mi ? 🙄