Sariovahande Kizlar merhaba 33 haftalık hamileyim 24 saatlik idrarda protein baktırdık 00-150,0 değer aralığı benimkisi 214.65 bilgisi olan varmı bu konuyla ilgili
yasmiinnn Sariovahande böbreğinde protein fazlalığı olabilir nefroloji uzmanına gidip baktırman gerekiyor
Gizem957 Sariovahande kız seninki normal 300 den sonrası için sıkıntı diyoalr o kadar kaçak bütün hamileler de oluyomuş
Endo Sariovahande benim 800 çıktı doktrum 500 üst sınır demişti tansiyon takibi yap önemli olan o tuzu kes ki tansiyon yükselmesin ben de hergün tansiyon takibi yapıyorum yüksek olmamasına rağmen
Sariovahande yasmiinnn normal doğuma engel mi acaba ? Tansiyonum yükseldi şüphelenip istedi doktor tahlili
Jdjvj Sariovahande canım testi tekrarlat benimde yüksek çıkmıştı devlette yaptrdıgım özele gittim tekrar yaptırdım orda gayet normal çıktı