Huris53 Dün akşamdan beri geçmeyen düzensiz ağrılarım var, kendi regli tarihime gore 36yim ama bebeğim 2 hafta önden gidiyor, birde üstüne ishal oldum bu bi doğum belirtisimidir ilk gebeliğim endişeliyim biraz. Sıcak bi dus aldim ağrım hafiflesin diye😔
Eymenimmmm Huris53 duzenli olmadigi surece dgm olmaz genede takip et ztn son haftalarindasin norml agrilarinin olmasi son hftalarda sindirim degisikleri olabiliyo sicak duş almani tavsiye etmem ılık alsan daha iyi sicak su bebegin amniyon sıvısına etki edip kakasini yapmasını sagliyomus diye biliyorum
momof3 Eymenimmmm Düzensizse ve geçmiyorsa da doğum sancısı olabilir yanıltma olmasın 🙂 İkinci doğumumda hastaneye gittiğimde sancıların düzensiz ama açılman var eve gönderemryiz sabaha kadar düzene girmezse suni veririz demişlerdi ve ertesi gün doğurdum.Farklılık gösteriyor bazı durumlarda.Yine bi hastaneye gitmekte fayda var geçmiyorsa Huris53
Ssvvvggii Huris53 Doğum sancısı düzenli olurmuş ve giderek artarmış bende geçen panik oldum hastaneye gittim yalancı sancı çıktı😬 Bu arada 36 haftalık doğumda sıkıntı çok olmuyormuş panik olmayın bende tam 36lı haftalıktım gittiğimde doktor doğarsa bır sıkıntı olmaz dedi💜
Eymenimmmm momof3 anladim canim bn duzenli oldugu zmn dgm olur dye biliyordum dedigin gbi duzensiz ama acilma olblr frklilik gösterebilir dmkki🤷🏻♀️
momof3 Huris53 Bence de öyle yapın.İyice dinlenin mümkünse kafa dağıtmaya çalışın geçmezse akşamı beklemeyin insallah hayırlısı olur hakkınızda canınızı sıkmayın haftası da iyi bence