Kızlar 6-7-8 haftalık olunca crl ve kese şekline göre cinsiyet anlayan var mı? 🤗
https://resimyukle.io/vVlcNo5tDJ.i
Yuvarlaksa kız diyorlar ama tahmin tabi sadece 😚
6+ 4 crl ise 1.7 flndı