Merhaba kızlar 👋🏻
Son doktor kontrolümüze 13+4 de gitmiştik , doktorumuz folik asit’i bıraktırmadı devam etmemi söyledi . Ama pazartesi günü folik asit’imiz bitiyor hafta olarakta 16+4 oluyoruz . Kontrolede 31 mart da gidicez sizce o 8 günlük arada tekrar folik asit almalımıyım yoksa aramı vermeliyim ? 🥰