semracaaa 17 haftalık hamileyim iki gündür baş ağrısı ve hafif öksürük var, ilaç kullanamıyorum limon bal yapıp duruyorum, tavsiye edeceğiniz bişey var mı hamilelikte bitki çayı içilir mi acaba ?
Asyakuzusu semracaaa İnternette çok açıkca yazıyor canım. İçilenler içilmeyenler şu an aklımda değil. Ordan bakarmısın
Efee2021 Ihlamur ve kuşburnu serbest diye biliyorum ki hasta gibi hissettiğimde hep içtim ama tabi kupalarca değil 1 kupa olacak şekilde.
Dilekcnkn semracaaa ben papatya içiyorum onunla alakalı birşey yazmıyordu eskiden beride içerim yani dene istersen oda rahatlatıyor ☺️
Gulsah94 semracaaa ben 6+1 im doktorum ıhlamur dahil bitki çayı içmememi söyledi bilemiyorum haftaya göre değşir mi
Svgmglmz semracaaa ıhlamur ve kuşburnu içebilirsiniz diyorlar ancak söktürücü özelliği bulunan maydanoz , adaçayı papatya çayı tarzı bitki çaylarını önermiyor doktorlar