sevaalya Ben hamileliğim boyunca gittim doktorum bir sıkıntı olmayacağını söyledi ben de devam ettim, lazer ışınları cildin o kadar içine ilerlemiyor sonuçta ama siz doktorunuza danışın yine de içiniz rahat etsin