Merhabalar 17. Haftadayım, bulantılarım ve kusmam hala devam ediyor ama doktorum artık bulantı hapını bırakman gerekiyor dedi dünyam başıma yıkıldı onu bırakırsam hayatıma devam edemiyorum kokulara karşı çok ağır bi hamilelik geçiriyorum. Sizce her şeye rağmen bırakmalı mıyım yoksa başka doktora sormalı mıyım? Gerçi nasıl bırakıcam onu da bilmiyorum ama… 😔