Mervekaynak Merhaba hanımlar Çalışan anneler doğum parasını doğumdan ne kadar zaman sonra aldınız bilgi verebilir misiniz
Kayraninannnesi Mervekaynak canım bende henüz çalışıyorum ama bana verilen bilgiye göre doğumdan 2 ay önce izine çıkıyoruz ya doğum yaptığımızda o 2 aylık rapor parası yatıyor doğumdan sonrası içinde 2 aylık rapor veriliyor onuda o raporun süresi bitince yatıyor
Mrvgl Mervekaynak Rapor derseniz daha rahat anlaşılır. Doğum parası 1 2 3. Çocuk için verilen. Sizin dediğiniz iş göremezlik raporu
Mervekaynak mhlady_2021 hayır özel sektör calisaniyim. Doğum iznindeyken ödenen 4 aylık paradan bahsediyorum
44Queen Mervekaynak ister toplu alıyorsunuz ister parça parça talebinize bağlı 170 ararsanız bilgi verirler
Kayraninannnesi Mervekaynak bugüne kadar alan bütün arkadaşlarım bu şekilde aldıklarını söylediler canım