Aysentass Kızlar kontrolden çıktım doktor kanala girmiş baya aşağıda bugün yarın dedi ama benim nişanım falan gelmedi daha sizde daha fazla sürer mi
Esmerkiz34 Aysentass bende bugün kontrole gidicem cnm bende 38 haftalığim işte kalsın diyebyaziyorum❤
Balmm11 Aysentass Kendiniz farkedebildiniz mi kanala girdiğini? Bana sadece baş geliş dedi kanala girmemiş. Karnım sanki aşağıya indi gibi, ama çatı ağrısı falan hissetmiyorum henüz
28gamze Aysentass 37+1 de gittim bnde yumuşama var dedi çatı muayenesi.ama Nisan vs bisey olmadı 1 hafta ya gelir dedi.37+5 suan bekliyoruz bakalm
Polats Aysentass Benim ilk doğumumda kontrole gittiğimde 8 cm acikligim vardi ve ne nisan ne sancı ne su gelmesi hiçbir belirtim yoktu hemen yatısim yapıldığında sok olmustum
Aysentass Balmm11 çok ağrıyor benim oturduktan sonra ayağa kalkınca yürüyemiyorum penguen gibi canım çok yanıyor
Balmm11 Aysentass Bende o durum başlamadı daha sadece yan yatarken oturumuma geldiğimde batan tarzda bir ağrı oluyor o da pozisyona alışınca geçiyor biz de 37+3 olduk bugün ayın 31 ine sezaryen randevum var. Bakalım o günü bekleyecek mi? 😊
Esra2580 Aysentass bende son günler öyleydim 37+5 de doğurdum ☺️ bacak aralarim ağrısından yuruyemiodum
melahat92 Aysentass sürekli doğmamasını düşünürsen psikolojik olarak biraz daha geciktirebilirsin belkii
pitircik2021 Aysentass canım nişan gelmesi şart değil zaten geldi belki anlamadın kanlı gelmek Zorunda değil. Nişan hiç önemli bir durum değil yani