Zemuda İyi günler sevgili anne adayları. 36+3 günlük hamileyim. 2 gündür kasıklarımda bi toplanma, kasılma, vajinada titreme gibi bişeyler hissediyorum. Değişik bir his. Bu nedir? Doktor kontrolüm haftaya. Sizlere sormak istedim. Böyle bişey yaşayan var mı?
Laraa Zemuda bebeğin kafası aşağı dönmüş olabilir canım ondan baskı hissedebilirsin..ki normal bişi bu rahat ol☺️ Artık yavaş yavaş bebek ve rahmin hazırlık yapıyor..🤗💋
Zemuda Laraa ama zaten doğum pozisyonundaydı. Bi de 2 gündür ara ara yaşamam tedirgin etti beni. Yine de çok teşekkür ederim rahatladım biraz😇
Laraa Zemuda evt işte rahim zarı incelmeye çalışıyor normal hepsi..bende de yırtılcak gibi oluyor ara ara gerim gerim geriliyor kasıklarım..işte hepsi yalancı sancı aynen..rahat ol dinlen yorma kendini🙏🏻🤗☺️
Laraa Zemuda 🤗😍 rahat ol dinlen bolca ve karnına gerilince sür zeytinyağı hindistan cevizi yağı falan..çok ayakta durma ☺️😘