Bir kaç gün önce burada Çin takvimi diye bir şey gördüm. Dun de bir arkadaşım yazmis her iki çocuğunun cinsiyetinde Çin takvimi tutmuş. Sizde durumlar nasıl merak ettim. Uygulayıp da takvimdeki cinsiyet tuttu diyen, hayir tutmadı diyen kimler olacak acaba.