Happy121 o bebegimi kaybettim malesef kuzum..ama ondan sonra bir oglum oldu onuda cok silik ögrendim disardan bakan yani burda ikinci cizgi fln yok derdi o dereceydi sen bir test al tekrarla her gecen gun koyulasacaktir. Ben direkt kan vermeye gitmistm cikmisti orda da insallah vardir🙏🌼 dualarim sennle 😊