Esmayy388 Merhaba kızlar nasıl gidiyor hormonların düşmesiyle belirtiler ne durumda benim bayağı iyi gerçekten balayına girmiş gibi hissediyorum bulantı kusma bitti gibi 1 haftadır olmuyor ara ara kasık ve karın ağrısı oluyor sizler neler yapıyorsunuz 🙋♀️
2prensesannesi1 Esmayy388 bu gece 14 olduk bakalım inş iyi geçer hala bulantım var yakın zamanda bitmeği dileğiyle 🌸
Bahar_kzlrmk00 Esmayy388 bulantılarımız kusma kalmadı bendeki en cok sıkıntım mide ekşimesi bende erken başladı nezaman kadar böyle devam eder bilmiyorum. Çok zorluyor 😐
Esmayy388 metehaninannesiii valla benimki yok denecek kadar azaldı hatta yok yani 1 haftadır önce bir kaybım var acaba normal mi diye düşünüyorum ama doktorum her hafta daha çok azalacak dedi ama ben hala yine birşey mi oldu acaba demekten kendimi alıkoyamıyorum inşALLAH yoktur tabii