Seher12345 cnm bende pazar gunu pembe lekelenmeyle basladı solugu acilde aldim bisey yok dediler,pztsi normal kirmizi kanama oldu ama ic camasirima gelmiyordu cok fazla degildi ve bide ustune ishal oldum sancıdan ölüyordum,sali gunu bisey yoktu carsamba igne vurdurdum kahverengi leke gelmeye basladı persembe dr.gittim yine bi skntı yok denildi bebek iyiydi ama dun tekrar kahverengi lekelenmelerim var ve ben artık cıldirmak uzereyim.daha once dusuklerim var bos gebeligim var.Bu arada gebeligimn basindan beri prpgestan aliuorm gunde 3 defa aspirin ve kan sulandirici igne kullaniyorum belki onlarda tetikliyordur bilemiyorum