Çocuk bir şekilde doğurulur önemli olan layıkıyla bakabilmek. Eski zamanlarla şimdi bir değil ki . Çocuklara gelecek hazırlayabilecekler mi okutabilecekler mi hepsiyle ayrı ayrı yeterince ilgilenebilecekler mi ona bakmak lazım. Yoksa çocuk doğuyor zaten. Bu dediklerimi yapamazlarsa o sekiz çocuk da erkenden evlenir onların da o kadar çocuğu olur bu döngü öyle gider. Kadına da üzüldüm o yaşta o kadar çocuğun sorumluluğu çok fazla