Zeynepn Allah kolaylık versin canım, ilk hamileliğimde benim de çok rahattı. Kusma, bulantı, tansiyon düşüklüğü vs hiçbirisini yaşamamıştım ama bu sefer tam tersi durumundayım. Bebekler sağlıklı olsun da bunlar da zamanla geçiyor. Bana önerilenler hiç işe yaramamıştı (leblebi, çubuk kraker, bol su) sadece yeşil elma, ayva ve sakız çiğneyince biraz rahatladım. Her anne adayında durumlar farklıdır ama aklında bulunsun 🥰 Umarım geçeceği günler hızlı gelir 😊