Adetime 2 gün kala idrar testi ile öğrendim adet olmam gereken gün de kan verdim 312 çıktı değerim ama bulantılarım sürekli adet olacak gibi ağrılarım var bu durumu yaşayanlarınız var mı henüz erken diye doktora gitmedim daha önce de kimyasal gebelik yaşadığim için insan endişeleniyor sizin değerler kaçtı doktora gittiniz mi?