Ylnzkus12 Benimde adetime 6 gün vardı gerçi ben çatlatma iğnesi yaptım erken gebelik testinde çok silik çıktı. Ertesi gün doktor kan tahlili istedi 2 gün arayla 3 defa verdim tahlil çünkü bazen normal değerinin üzerine çıkabiliyormus. Ben adet olacağım gün normal test aldım onda da çıktı tabi hemen sonrasında doktorum aradı pozitif diye. Rabbim bu mutluluğu isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻