Tugba2610 Selam arkadaslar bebegim az kimrasiyor buyuk tekmeler vurmuyor, Cok az hisediyorum gunde 1,2 kere normal mi?
Sonay-34 Tugba2610 bu haftalarda normal korkma ben hiç hissetmemeye başlamıştım doktora koştum şimdi 31.haftadayız şükür 🙏
IlkMucizem_61 Tugba2610 benimde öyle 29+3 haftam bazen çok hareketli bazen gün boyu hiç hareket etmiyor bende endişe etmiştim ama doktorum normal dedi anne karnındaki yeri daraldikca hareketleri de az olmaya başlıyor mus 🥰🥰
AycanAycan19 Tugba2610 28 haftalikken oyl3 oluyo evettt ara sira hissediyosun o da yavvastann bn elimde cikolatayla bkliyodum😍😄 suan 29 +6 masallah gecelwri ozelliklede dur durak bilmiyoo ama cok guzell tek o hareket etsin beni rahatsiz etsin diyorumm🤲😄💙
Burcuuylmaz Bende beklim burda 29+1im eskiden tekmeleri çok güçlüydü simdi daha yumuşak daha az hareket etmeye başladı endise ile bekliyorum bakalim
cigerpare Tek değilmişim bu konuda. Ben de 27+4 üm bundan önce hareketleri çok belirgindi ama daha durgunlaştı. Doktorum bundan önceki randevumda günü gününü tutmaz endişelenecek bir durum değil dediği için sorun etmiyorum. Sadece sabah namazında ikindi vaktinde ve gece biraz kıpırdıyor o kadar.