Smanrsmsk61 Hareketlerini hissetmem mümkün mü yaklaşık yarın saattir devamlı olmasada karnımda bişeyin oynadığını yada tam olarak anlatamıyorum ama hareket ettiğini hissediyorum erken mi bunu hissetmem için
gmzrk Smanrsmsk61 mümkün ben 17 haftalıkken hissettim pıt pıt böyle bağırsak hareketi gibi bişi hayırlı olsun 💗
3prensesannesiii Smanrsmsk61 Mümkün tabiki canım benim 2.bebeğim 17 haftalıkken dışarıdan görünüyordu dikkatli baktıgım zaman ama her bebek bir olmuyo 3. hamileliğimde tam tersi ilk 19 haftalıkken hissettim ☺️
annelinkoo Smanrsmsk61 benim ilk olmasına rağmen 18 de net hissettim. Seyirme gibi oluyor ilk etapta pıt pıt ama bi oluyodu üç gün olmuyodu😄