tonbikinannesi 23.haftaya gireceğim son günlerde kalp çarpıntım oluyor var mı kalp çarpıntısı yaşayan benim gibi gebelikte normal deniyor
Hhttccee Oglumdaoglum tonbikinannesi benim bilhassa geceleri oluyor tam yatiyorum sıkışıyor gogsum ve carpinti hissediyorum
leyla_ok tonbikinannesi 20 haftalık olmaya az kaldı.Dün bende de oldu.Nefesimi toparlayamıyorum.Hatta bazen boğuluyor gibi oluyorum.Ama bende uzun vadeli olmuyor çok şükür.Bazen kendini bir gösterip gidiyor.🌸
cansuuylcn89 tonbikinannesi ben bende 23e girmek üzereyim ara ara çarpıntım oluyor çayı kahveyi içme bana öyle dendi bakalım
Oglumdaoglum Bende de çoknoluyo 28. Haftamdayım. Gebeliğin başından beri var 😔 sağlık ocağındaki hemşire susuzluktan da olur dedi. Bn günde 1 bardak faln içerim. 2.5 3 litre iç düzelir dedi. Bi dene canm
tonbikinannesi Oglumdaoglum bir bardak mı 🙄hamile kalmadan önce dimi bu dediğiniz😊su da içiyorum 2 litre falan aslında ama bazen arka arkaya nefesimi zorluyor
Kayasbht tonbikinannesi canım yemekten sonra şekerine bak alet felan vs acaba şeker mi yükseliyor . Demir eksikliği de yapar ayni sorunları bende yaşadım hala da ara ara yaşıyorum ama Demir takviyesinden sonra çok daha iyiyim
Hhttccee Oglumdaoglum ayran komposto olarak içseniz (tabii sekersiz) denediniz mi ben de su içemiyorum hic oyle bir dürtüm yok yazin cok rahat oruç tutarim su anlaminda mesela ama şuan zorla içmeye çalışıyorum olmayinca olmuyordur sizi anliyorum umarim alternatifler ile cozum bulursunuz
Oglumdaoglum Hhttccee yok denemedim hiç aklıma gelmemişti komposto. Ayran çok içerim. Ama bunuda denicem. Çokk tşk ederm canım benm 🙏🏻🌺
Alinamoms tonbikinannesi aynı sorunu senin haftalardayken yaşadım durum ne su ne de başka bişey aslında tamamen kan akışının hızlanması ve kalbin daha fazla kan pompalamasından kaynaklanıyor ve tek çözümü o an uzanmak su içmek sakin olmak ve 10 dk boyunca nefes egzersizleri yapmak sonra alışıyor insan zaten.
[silindi] tonbikinannesi Benim gebelikten önce oluyodu tiroit hastasıyım ama çok şükür 9+4 um olmuyor şuan şeyle ilgisi olabilir çok kiloluyum ve bebek için sağlıklı besleniyorum paketli gıdaları mümkün olduğunca kestim kola vs içmiyorum sağlıklı beslenmeye geçin belkide ondandir
tonbikinannesi [silindi] bende çok tüketmiyorum ara sıra oluyor ama normalmiş araştırmalarıma göre vücut bebeğe de kan gönderdiği için kalbimiz daha çok kan pompalamaya çalışıyormuş bu da çarpıntıya sebep oluyormuş