Eğer doğurmasaydım şuan 37+2 olacaktm haftaya çarşamba da ( 24 mart ) planlı sezaryenim olacaktı ben 15 martta gittiğim kontrolde acil doğuma alındım. Detaylı temizliği kadın çağırıp dün için yaptırmayı planlıyordum geri kalan herşeyim haZırdı lakin ben acil doğurmuş oldum. Hazırlıklarınız önceden yapın hayat bİzim planlarımıza göre hareket etmiyor. Çocuğum kuvezde ben şuan evdeyim temizlik falan inan hiç umrumda değil. Siz sadece bu zamanlarda kendinizi dinleyin dinlendirin diğer herşeyi başkası yapsın stresse kesinlikle girmeyin. Ben herşeyde doktora giden arayan bi insan değildim siz öyle olun bırakın doktor bıksın sizden. Benim doktorum beni son haftalarda bile kontrole çağırmamıştı sizi çağırmasa bile siz gitmek istediğinizi söyleyip gidin son zamanlarda her hafta doktora mutlaka gidin. Allah hepinize çocuğunuzu sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder. Benim, bizim için de dua edin lütfen 🙏🏻