Merhabalar 32.haftama giriş yapmak üzereyim.Bebeğim inanılmaz derecede karnımın ortasında toplanıyor sabahları kalktığımda yürüyüş de yapsam uzun süre o şekilde kalıyor ve hafiften adet ağrısı gibi bi ağrı var karnımda kızlar sizde de oluyor mu bi de çıt çıt sesler gelmeye başladı karnımdan çok korktum bugün 😅